Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2803
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Райчєва, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Райчева, Т. Д. | - |
dc.contributor.author | Raichevа, T. D. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-01T08:37:06Z | - |
dc.date.available | 2019-08-01T08:37:06Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Райчєва Т.Д. Аксіологічний підхід в системі професійної підготовки майбутніх вихователів. / Т.Д. Райчєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 236-240. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2803 | - |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена тим, що центральна фігура суспільних перетворень – вихователь, від його способу, соціальної позиції, ціннісно-цільових установок залежать результати професійної діяльності. У структурі професійно-педагогічної підготовки вихователя цінності займають особливе місце, будучи основою, на яку спираються всі інші компоненти системи. Необхідно впроваджувати аксіологічний підхід в процес фахової підготовки спеціаліста, який полягає в орієнтації професійної освіти на формування в студентів системи загальнолюдських і професійних цінностей. Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена тем, что центральная фигура общественных преобразований - воспитатель, от его образа, социальной позиции, ценностно-целевых установок зависят результаты профессиональной деятельности. В структуре профессионально-педагогической подготовки воспитателя ценности занимают особое место, являясь основой, на которую опираются все остальные компоненты системы. Необходимо внедрять аксиологический подход в процесс профессиональной подготовки специалиста, который заключается в ориентации профессионального образования на формирование у студентов системы общечеловеческих и профессиональных ценностей. The relevance of the material presented in this paper due to the fact that the central figure in social change - the teacher, of his image, social position, value-target plants depend on professional practice. The structure of vocational teacher education teacher values occupy a special place, being the foundation upon which all other system components. We should introduce an axiological approach to the training of a specialist who is in the orientation of vocational education in the formation of the students of human and professional values. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | аксіологічний підхід | uk |
dc.subject | аксіологічна парадигма | uk |
dc.subject | цінність | uk |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk |
dc.subject | аксиологический подход | uk |
dc.subject | аксиологическая парадигма | uk |
dc.subject | ценность | uk |
dc.subject | ценностные ориентации | uk |
dc.subject | axiological approach | uk |
dc.subject | axiological paradigm | uk |
dc.subject | value | uk |
dc.subject | value orientations | uk |
dc.title | Аксіологічний підхід в системі професійної підготовки майбутніх вихователів | uk |
dc.title.alternative | Аксиологический подход в системе профессиональной подготовки будущих воспитателей | uk |
dc.title.alternative | Axiological approach in the training of future teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Raichevа.pdf | 469.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.