Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2746
Назва: | Зміст педагогічної підготовки майбутніх учителів як об’єкт конструювання |
Інші назви: | The future teachers’ pedagogical training contents as the object of construction |
Автори: | Яблонська, Тетяна Миколаївна Yablonska, Tetyana Mykolaivna |
Ключові слова: | педагогічна підготовка зміст педагогічної підготовки принцип рольової перспективи pedagogical training pedagogical training contents the principle of the role perspective |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Яблонська Т. М. Зміст педагогічної підготовки майбутніх учителів як об’єкт конструювання / Т.М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 15-21. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються головні ідеї принципу рольової перспективи, які виступають методологічною базою структурування змісту педагогічної підготовки майбутніх учителів. Тhe main ideas of the principle of the role perspective which are considered to be the methodological base of the future teachers’pedagogical training contents structure are discovered in the article. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2746 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yablonskaya.pdf | 119.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.