Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2746
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яблонська, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Yablonska, Tetyana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-31T10:35:43Z | - |
dc.date.available | 2019-07-31T10:35:43Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Яблонська Т. М. Зміст педагогічної підготовки майбутніх учителів як об’єкт конструювання / Т.М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 15-21. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2746 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються головні ідеї принципу рольової перспективи, які виступають методологічною базою структурування змісту педагогічної підготовки майбутніх учителів. Тhe main ideas of the principle of the role perspective which are considered to be the methodological base of the future teachers’pedagogical training contents structure are discovered in the article. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | педагогічна підготовка | uk |
dc.subject | зміст педагогічної підготовки | uk |
dc.subject | принцип рольової перспективи | uk |
dc.subject | pedagogical training | uk |
dc.subject | pedagogical training contents | uk |
dc.subject | the principle of the role perspective | uk |
dc.title | Зміст педагогічної підготовки майбутніх учителів як об’єкт конструювання | uk |
dc.title.alternative | The future teachers’ pedagogical training contents as the object of construction | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yablonskaya.pdf | 119.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.