Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2530
Назва: | Роль наступності у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи |
Інші назви: | The role of succession in forming the subject mathematical competence of future teacher of primary school |
Автори: | Дика, Н. Д. |
Ключові слова: | наступність принцип наступності міжпредметні зв’язки предметна математична компетентність |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Дика Н. Д. Роль наступності у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 159-162. |
Короткий огляд (реферат): | Охарактеризовано роль наступності в підготовці майбутнього вчителя початкової школи засобами міждисциплінарних зв’язків при вивченні курсів математичного циклу, а саме «Математика», «Методика викладання математики в початковій школі» та «Інноваційні підходи у вивченні математики в початковій школі».Охарактеризована роль преемственности в подготовке будущего учителя начальной школы средствами междисциплинарных связей при изучении курсов математического цикла, а именно «Математика», «Методика преподавания математики в начальной школе» и «Инновационные подходы в изучении математики в начальной школе».The role of continuity in the training of future primary school teacher by means of interdisciplinary links in the study of math courses: "Mathematics", "Methods of teaching mathematics in primary school" and "Innovative approaches to the study of mathematics in primary school". |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2530 |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dyka 2016.pdf | 402.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.