Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2530
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дика, Н. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-18T11:17:47Z | - |
dc.date.available | 2019-07-18T11:17:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Дика Н. Д. Роль наступності у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 159-162. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2530 | - |
dc.description.abstract | Охарактеризовано роль наступності в підготовці майбутнього вчителя початкової школи засобами міждисциплінарних зв’язків при вивченні курсів математичного циклу, а саме «Математика», «Методика викладання математики в початковій школі» та «Інноваційні підходи у вивченні математики в початковій школі».Охарактеризована роль преемственности в подготовке будущего учителя начальной школы средствами междисциплинарных связей при изучении курсов математического цикла, а именно «Математика», «Методика преподавания математики в начальной школе» и «Инновационные подходы в изучении математики в начальной школе».The role of continuity in the training of future primary school teacher by means of interdisciplinary links in the study of math courses: "Mathematics", "Methods of teaching mathematics in primary school" and "Innovative approaches to the study of mathematics in primary school". | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | принцип наступності | uk |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk |
dc.subject | предметна математична компетентність | uk |
dc.title | Роль наступності у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.title.alternative | The role of succession in forming the subject mathematical competence of future teacher of primary school | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dyka 2016.pdf | 402.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.