Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2501
Назва: | Особливості реалізації принципу наступності при проектуванні дисципліни «Спеціальна методика навчання математики для дітей з тяжкими порушеннями мовлення» |
Інші назви: | The report presented the specifics of the principle of continuity on 3 stages of designing disciplines designated to student that shall be speech therapist |
Автори: | Іванова, Світлана Володимирівна Ivanova, Svitlana Volodymyrivna |
Ключові слова: | навчання математики спеціальна методика діти з тяжкими порушеннями мовлення проектування наступність |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Іванова С. В. Особливості реалізації принципу наступності при проектуванні дисципліни «Спеціальна методика навчання математики для дітей з тяжкими порушеннями мовлення» // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 242-245. |
Короткий огляд (реферат): | У доповіді представлена специфіка реалізації принципу наступності на 3-х етапах проектування даної дисципліни призначеної студентам-логопедам.В докладе представлена специфика реализации принципа преемственности на 3-х этапах проектирования даной дисциплины для студентов-логопедов.The report presented the specifics of the principle of continuity on 3 stages of designing disciplines designated to student that shall be speech therapist. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2501 |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ivanova S.V. 2016.pdf | 406.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.