Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2501
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, Світлана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Ivanova, Svitlana Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-16T13:36:25Z | - |
dc.date.available | 2019-07-16T13:36:25Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Іванова С. В. Особливості реалізації принципу наступності при проектуванні дисципліни «Спеціальна методика навчання математики для дітей з тяжкими порушеннями мовлення» // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 242-245. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2501 | - |
dc.description.abstract | У доповіді представлена специфіка реалізації принципу наступності на 3-х етапах проектування даної дисципліни призначеної студентам-логопедам.В докладе представлена специфика реализации принципа преемственности на 3-х этапах проектирования даной дисциплины для студентов-логопедов.The report presented the specifics of the principle of continuity on 3 stages of designing disciplines designated to student that shall be speech therapist. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | навчання математики | uk |
dc.subject | спеціальна методика | uk |
dc.subject | діти з тяжкими порушеннями мовлення | uk |
dc.subject | проектування | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.title | Особливості реалізації принципу наступності при проектуванні дисципліни «Спеціальна методика навчання математики для дітей з тяжкими порушеннями мовлення» | uk |
dc.title.alternative | The report presented the specifics of the principle of continuity on 3 stages of designing disciplines designated to student that shall be speech therapist | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ivanova S.V. 2016.pdf | 406.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.