Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2501
Title: | Особливості реалізації принципу наступності при проектуванні дисципліни «Спеціальна методика навчання математики для дітей з тяжкими порушеннями мовлення» |
Other Titles: | The report presented the specifics of the principle of continuity on 3 stages of designing disciplines designated to student that shall be speech therapist |
Authors: | Іванова, Світлана Володимирівна Ivanova, Svitlana Volodymyrivna |
Keywords: | навчання математики спеціальна методика діти з тяжкими порушеннями мовлення проектування наступність |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Іванова С. В. Особливості реалізації принципу наступності при проектуванні дисципліни «Спеціальна методика навчання математики для дітей з тяжкими порушеннями мовлення» // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 242-245. |
Abstract: | У доповіді представлена специфіка реалізації принципу наступності на 3-х етапах проектування даної дисципліни призначеної студентам-логопедам.В докладе представлена специфика реализации принципа преемственности на 3-х этапах проектирования даной дисциплины для студентов-логопедов.The report presented the specifics of the principle of continuity on 3 stages of designing disciplines designated to student that shall be speech therapist. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2501 |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ivanova S.V. 2016.pdf | 406.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.