Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2473| Назва: | Роль і місце наступності в навчанні у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх економістів | 
| Інші назви: | Role of continuity in education in the formation of professional and mathematical competence of future economists. | 
| Автори: | Підліснича, Н. Г. | 
| Ключові слова: | професійно-математична компетентність майбутні економісти наступність у навчанні математики  | 
| Дата публікації: | 2016 | 
| Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Бібліографічний опис: | Підліснича Н. Г. Роль і місце наступності в навчанні у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх економістів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 193-196. | 
| Короткий огляд (реферат): | Розглянуто значення наступності у навчанні в процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх економістів. Обгрунтовано роль і місце наступності в навчанні математики: з точки зору зв’язку між етапами навчання та між елементами навчання математики.Рассмотрены значение преемственности в обучении в процессе формирования профессионально-математической компетентности будущих экономистов. Обоснована роль и место преемственности в обучении математики в различных занчениях: с точки зрения связи между этапами обучения и между элементами обучения математике.The role of continuity in education in the formation of professional-mathematical competence of future economists. Substantiated the role and place of continuity in teaching mathematics in different ways: in terms of communication between the stages of education and training between elements of teaching mathematics. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2473 | 
| Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Pidlisnycha 2016.pdf | 410.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.