Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2473Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Підліснича, Н. Г. | - | 
| dc.date.accessioned | 2019-07-16T11:40:37Z | - | 
| dc.date.available | 2019-07-16T11:40:37Z | - | 
| dc.date.issued | 2016 | - | 
| dc.identifier.citation | Підліснича Н. Г. Роль і місце наступності в навчанні у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх економістів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 193-196. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2473 | - | 
| dc.description.abstract | Розглянуто значення наступності у навчанні в процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх економістів. Обгрунтовано роль і місце наступності в навчанні математики: з точки зору зв’язку між етапами навчання та між елементами навчання математики.Рассмотрены значение преемственности в обучении в процессе формирования профессионально-математической компетентности будущих экономистов. Обоснована роль и место преемственности в обучении математики в различных занчениях: с точки зрения связи между этапами обучения и между элементами обучения математике.The role of continuity in education in the formation of professional-mathematical competence of future economists. Substantiated the role and place of continuity in teaching mathematics in different ways: in terms of communication between the stages of education and training between elements of teaching mathematics. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk | 
| dc.subject | професійно-математична компетентність | uk | 
| dc.subject | майбутні економісти | uk | 
| dc.subject | наступність у навчанні математики | uk | 
| dc.title | Роль і місце наступності в навчанні у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх економістів | uk | 
| dc.title.alternative | Role of continuity in education in the formation of professional and mathematical competence of future economists. | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Pidlisnycha 2016.pdf | 410.98 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.