Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2453| Title: | Компетентнісні засади забезпечення наступності навчання математики в різних ланках освіти | 
| Other Titles: | Competency principles to ensuring the continuity of teaching mathematics in different levels of education | 
| Authors: | Тарасенкова, Н. А. | 
| Keywords: | комптетнтнісний підхід навчання математики наступність засоби навчання компетентнісні задачі  | 
| Issue Date: | 2016 | 
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Citation: | Тарасенкова Н. А. Компетентнісні засади забезпечення наступності навчання математики в різних ланках освіти // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 108-111. | 
| Abstract: | Виокремлюються два рівні математичної компетентності й три види задач як засобів її формування. Висувається проблема використання цих засобів для забезпечення наступності навчання математики. Выделяются два уровня математической компетентности и три вида задач как средств ее формирования. Выдвигается проблема использования этих средств для обеспечения преемственности обучения математике.Two levels of mathematical competence and three types of tasks as a means of their formation are distinguishes. The problem of using these tools to ensuring the continuity of teaching mathematics is defined. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2453 | 
| Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Tarasenkova 2016.pdf | 582 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.