Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2453
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тарасенкова, Н. А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-16T10:50:16Z | - |
dc.date.available | 2019-07-16T10:50:16Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Тарасенкова Н. А. Компетентнісні засади забезпечення наступності навчання математики в різних ланках освіти // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 108-111. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2453 | - |
dc.description.abstract | Виокремлюються два рівні математичної компетентності й три види задач як засобів її формування. Висувається проблема використання цих засобів для забезпечення наступності навчання математики. Выделяются два уровня математической компетентности и три вида задач как средств ее формирования. Выдвигается проблема использования этих средств для обеспечения преемственности обучения математике.Two levels of mathematical competence and three types of tasks as a means of their formation are distinguishes. The problem of using these tools to ensuring the continuity of teaching mathematics is defined. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | комптетнтнісний підхід | uk |
dc.subject | навчання математики | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | засоби навчання | uk |
dc.subject | компетентнісні задачі | uk |
dc.title | Компетентнісні засади забезпечення наступності навчання математики в різних ланках освіти | uk |
dc.title.alternative | Competency principles to ensuring the continuity of teaching mathematics in different levels of education | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tarasenkova 2016.pdf | 582 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.