Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2450
Назва: | Принцип наступності в інноваційній діяльності вчителя математики |
Інші назви: | The principle of continuity in the innovation activities of Math teacher |
Автори: | Вагіна, Н. С. Ачкан, В. В. |
Ключові слова: | інноваційна діяльність учителя математики принцип наступності |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Вагіна Н. С., Ачкан, В. В. Принцип наступності в інноваційній діяльності вчителя математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 64-67. |
Короткий огляд (реферат): | В тезах доповіді обґрунтовуються роль та напрями реалізації принципу наступності в інноваційній діяльності вчителя математики.В тезисах доклада обосновывается роль и направления реализации принципа преемственности в инновационной деятельности учителя математики.In the theses of the report substantiates the role and directions of the implementation of the principle of continuity in the innovation of mathematics teachers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2450 |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vahina, Achkan 2016.pdf | 414.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.