Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24093
Назва: Формування науково-дослідницької компетентності студентів: виклики та перспективи
Інші назви: Formation of students’ research competence: challenges and prospects
Автори: Башавець, Наталія Андріївна
Bashavets, Nataliia Andriivna
Ігнатенко, Сузанна Олександрівна
Ihnatenko, Suzanna Oleksandrivna
Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Маматова, Зульфія Раїсівна
Mamatova, Zulfiia Raisivna
Ключові слова: науково-дослідницька компетентність
студенти
дослідницька діяльність
викладач
освітній процес
мотивація
наука
research competence
students
research activity
teacher
educational process
motivation
science
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Башавець Н. А. Формування науково-дослідницької компетентності студентів: виклики та перспективи / Н. А. Башавець, С. О. Ігнатенко, О. І. Форостян, З. Р. Маматова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 57-62.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження обумовлена тим, що науково-дослідницька компетентність є необхідною умовою становлення студента як особистості, здатної до критичного мислення, самостійного здобуття знань і продуктивного вирішення фахових завдань. Метою статті є характеристика науково-дослідницької компетентності студентів і порівняльний аналіз її формування у закладах вищої освіти України та за кордоном, а також визначення перспектив подальшого розвитку дослідницьких здібностей майбутніх фахівців. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, системний аналіз, порівняльний аналіз, структурно-функціональний аналіз. The relevance of the study is due to the fact that research competence is a necessary condition for the formation of a student as a person capable of critical thinking, independent acquisition of knowledge and productive solution of professional tasks. The purpose of the article is to characterize the essence of students’ research competence and make a comparative analysis of its formation in higher education institutions in Ukraine and abroad, to determine the prospects for further development of research abilities of future specialists. Research methods: analysis of literary sources, system analysis, comparative analysis, structural and functional analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24093
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation.pdf277.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.