Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБашавець, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorBashavets, Nataliia Andriivna-
dc.contributor.authorІгнатенко, Сузанна Олександрівна-
dc.contributor.authorIhnatenko, Suzanna Oleksandrivna-
dc.contributor.authorФоростян, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorForostjan, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorМаматова, Зульфія Раїсівна-
dc.contributor.authorMamatova, Zulfiia Raisivna-
dc.date.accessioned2025-12-09T10:19:30Z-
dc.date.available2025-12-09T10:19:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБашавець Н. А. Формування науково-дослідницької компетентності студентів: виклики та перспективи / Н. А. Башавець, С. О. Ігнатенко, О. І. Форостян, З. Р. Маматова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 57-62.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24093-
dc.description.abstractАктуальність дослідження обумовлена тим, що науково-дослідницька компетентність є необхідною умовою становлення студента як особистості, здатної до критичного мислення, самостійного здобуття знань і продуктивного вирішення фахових завдань. Метою статті є характеристика науково-дослідницької компетентності студентів і порівняльний аналіз її формування у закладах вищої освіти України та за кордоном, а також визначення перспектив подальшого розвитку дослідницьких здібностей майбутніх фахівців. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, системний аналіз, порівняльний аналіз, структурно-функціональний аналіз. The relevance of the study is due to the fact that research competence is a necessary condition for the formation of a student as a person capable of critical thinking, independent acquisition of knowledge and productive solution of professional tasks. The purpose of the article is to characterize the essence of students’ research competence and make a comparative analysis of its formation in higher education institutions in Ukraine and abroad, to determine the prospects for further development of research abilities of future specialists. Research methods: analysis of literary sources, system analysis, comparative analysis, structural and functional analysis.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнауково-дослідницька компетентністьuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectдослідницька діяльністьuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectнаукаuk
dc.subjectresearch competenceuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectresearch activityuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectscienceuk
dc.titleФормування науково-дослідницької компетентності студентів: виклики та перспективиuk
dc.title.alternativeFormation of students’ research competence: challenges and prospectsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation.pdf277.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.