Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24089| Назва: | Learners’ satisfaction with AI-based grammar correction tools: empirical study |
| Інші назви: | Емпіричне дослідження рівня задоволення студентів інструментами корекції граматики на основі ШІ |
| Автори: | Stavytska, Iryna Yamshynska, Nataliia Kutsenok, Neonila Korbut, Oksana |
| Ключові слова: | AI-enhanced tools grammar checkers second language acquisition grammar skills grammar proficiency writing fluency grammar error correction user perceptions learner satisfaction засоби перевірки граматики вивчення другої мови академічне письмо плавність письма виправлення помилок сприйняття користувачами граматичні навички рівень задоволення студентів |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Stavytska I. Learners’ satisfaction with AI-based grammar correction tools: empirical study / I. Stavytska, N. Yamshynska, N. Kutsenok, O. Korbut // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 36-43. |
| Короткий огляд (реферат): | Artificial intelligence (AI) is increasingly becoming a part of everyday life, and the educational sector is at the forefront of this revolution. AI-based tools and platforms, specifically, provide new modes of learning and teaching languages in real-time with real-time, interactive comments and customized instructions. The technologies bring ESL (English as a Second Language) learners’ extraordinary opportunities to learn and enhance their language proficiency by themselves and in classrooms. Штучний інтелект (ШІ) активно впроваджується у різні сфери життя, зокрема в освіту. AI-інструменти надають цінну підтримку у вивченні мов, пропонуючи інтерактивний зворотний зв’язок і персоналізовану допомогу. Вони дають студентам, які вивчають англійську як другу мову, можливість покращувати мовні навички як під час навчання в класі, так і автономно. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24089 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Learners’.pdf | 367.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.