Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24089
Назва: Learners’ satisfaction with AI-based grammar correction tools: empirical study
Інші назви: Емпіричне дослідження рівня задоволення студентів інструментами корекції граматики на основі ШІ
Автори: Stavytska, Iryna
Yamshynska, Nataliia
Kutsenok, Neonila
Korbut, Oksana
Ключові слова: AI-enhanced tools
grammar checkers
second language acquisition
grammar skills
grammar proficiency
writing fluency
grammar error correction
user perceptions
learner satisfaction
засоби перевірки граматики
вивчення другої мови
академічне письмо
плавність письма
виправлення помилок
сприйняття користувачами
граматичні навички
рівень задоволення студентів
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Stavytska I. Learners’ satisfaction with AI-based grammar correction tools: empirical study / I. Stavytska, N. Yamshynska, N. Kutsenok, O. Korbut // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 36-43.
Короткий огляд (реферат): Artificial intelligence (AI) is increasingly becoming a part of everyday life, and the educational sector is at the forefront of this revolution. AI-based tools and platforms, specifically, provide new modes of learning and teaching languages in real-time with real-time, interactive comments and customized instructions. The technologies bring ESL (English as a Second Language) learners’ extraordinary opportunities to learn and enhance their language proficiency by themselves and in classrooms. Штучний інтелект (ШІ) активно впроваджується у різні сфери життя, зокрема в освіту. AI-інструменти надають цінну підтримку у вивченні мов, пропонуючи інтерактивний зворотний зв’язок і персоналізовану допомогу. Вони дають студентам, які вивчають англійську як другу мову, можливість покращувати мовні навички як під час навчання в класі, так і автономно.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24089
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Learners’.pdf367.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.