Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24089Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Stavytska, Iryna | - |
| dc.contributor.author | Yamshynska, Nataliia | - |
| dc.contributor.author | Kutsenok, Neonila | - |
| dc.contributor.author | Korbut, Oksana | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-09T10:00:18Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-09T10:00:18Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Stavytska I. Learners’ satisfaction with AI-based grammar correction tools: empirical study / I. Stavytska, N. Yamshynska, N. Kutsenok, O. Korbut // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 36-43. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24089 | - |
| dc.description.abstract | Artificial intelligence (AI) is increasingly becoming a part of everyday life, and the educational sector is at the forefront of this revolution. AI-based tools and platforms, specifically, provide new modes of learning and teaching languages in real-time with real-time, interactive comments and customized instructions. The technologies bring ESL (English as a Second Language) learners’ extraordinary opportunities to learn and enhance their language proficiency by themselves and in classrooms. Штучний інтелект (ШІ) активно впроваджується у різні сфери життя, зокрема в освіту. AI-інструменти надають цінну підтримку у вивченні мов, пропонуючи інтерактивний зворотний зв’язок і персоналізовану допомогу. Вони дають студентам, які вивчають англійську як другу мову, можливість покращувати мовні навички як під час навчання в класі, так і автономно. | uk |
| dc.language.iso | en | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | AI-enhanced tools | uk |
| dc.subject | grammar checkers | uk |
| dc.subject | second language acquisition | uk |
| dc.subject | grammar skills | uk |
| dc.subject | grammar proficiency | uk |
| dc.subject | writing fluency | uk |
| dc.subject | grammar error correction | uk |
| dc.subject | user perceptions | uk |
| dc.subject | learner satisfaction | uk |
| dc.subject | засоби перевірки граматики | uk |
| dc.subject | вивчення другої мови | uk |
| dc.subject | академічне письмо | uk |
| dc.subject | плавність письма | uk |
| dc.subject | виправлення помилок | uk |
| dc.subject | сприйняття користувачами | uk |
| dc.subject | граматичні навички | uk |
| dc.subject | рівень задоволення студентів | uk |
| dc.title | Learners’ satisfaction with AI-based grammar correction tools: empirical study | uk |
| dc.title.alternative | Емпіричне дослідження рівня задоволення студентів інструментами корекції граматики на основі ШІ | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2025 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Learners’.pdf | 367.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.