Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24089
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorStavytska, Iryna-
dc.contributor.authorYamshynska, Nataliia-
dc.contributor.authorKutsenok, Neonila-
dc.contributor.authorKorbut, Oksana-
dc.date.accessioned2025-12-09T10:00:18Z-
dc.date.available2025-12-09T10:00:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationStavytska I. Learners’ satisfaction with AI-based grammar correction tools: empirical study / I. Stavytska, N. Yamshynska, N. Kutsenok, O. Korbut // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 36-43.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24089-
dc.description.abstractArtificial intelligence (AI) is increasingly becoming a part of everyday life, and the educational sector is at the forefront of this revolution. AI-based tools and platforms, specifically, provide new modes of learning and teaching languages in real-time with real-time, interactive comments and customized instructions. The technologies bring ESL (English as a Second Language) learners’ extraordinary opportunities to learn and enhance their language proficiency by themselves and in classrooms. Штучний інтелект (ШІ) активно впроваджується у різні сфери життя, зокрема в освіту. AI-інструменти надають цінну підтримку у вивченні мов, пропонуючи інтерактивний зворотний зв’язок і персоналізовану допомогу. Вони дають студентам, які вивчають англійську як другу мову, можливість покращувати мовні навички як під час навчання в класі, так і автономно.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectAI-enhanced toolsuk
dc.subjectgrammar checkersuk
dc.subjectsecond language acquisitionuk
dc.subjectgrammar skillsuk
dc.subjectgrammar proficiencyuk
dc.subjectwriting fluencyuk
dc.subjectgrammar error correctionuk
dc.subjectuser perceptionsuk
dc.subjectlearner satisfactionuk
dc.subjectзасоби перевірки граматикиuk
dc.subjectвивчення другої мовиuk
dc.subjectакадемічне письмоuk
dc.subjectплавність письмаuk
dc.subjectвиправлення помилокuk
dc.subjectсприйняття користувачамиuk
dc.subjectграматичні навичкиuk
dc.subjectрівень задоволення студентівuk
dc.titleLearners’ satisfaction with AI-based grammar correction tools: empirical studyuk
dc.title.alternativeЕмпіричне дослідження рівня задоволення студентів інструментами корекції граматики на основі ШІuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Learners’.pdf367.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.