Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24079| Назва: | The psychopedagogy of the principles of humanism and democracy in a teacher’s pedagogical activity |
| Інші назви: | Психопедагогіка принципів гуманізму і демократії в педагогічній діяльності вчителя |
| Автори: | Mammadova, Aytakin Guliyeva, Shahnaz Hajiyeva, Ayna Adigozalova, Shalala |
| Ключові слова: | education humanism teaching upbringing personality student democracy development освіта гуманізм навчання виховання особистість студент демократія розвиток |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Mammadova A. The psychopedagogy of the principles of humanism and democracy in a teacher’s pedagogical activity / A. Mammadova, Sh. Guliyeva, A. Hajiyeva, Sh. Adigozalova // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 23-29. |
| Короткий огляд (реферат): | The scientific-theoretical and practical foundations of the psychopedagogical essence of the principles of humanism and democracy in the pedagogical activity of the teacher are discussed in the scientific-research work. Research shows that humanism – as a moral, ethical, and psychological quality of personality – is formed in human thinking and reasoning, and is manifested in intra-collective and mutual relations, as well as in various environments of human activity. The democratization of the teaching-educational process means the establishment of genuine democratic, businesslike, and friendly relations between teachers, educators, and children, the psychopedagogical essence of which is extensively explained in the scientific-research work. У науково-дослідній роботі розглядаються науково-теоретичні та практичні основи психопедагогічної сутності принципів гуманізму і демократії в педагогічній діяльності вчителя. Дослідження показують, що гуманізм – як моральна, етична та психологічна якість особистості – формується в людському мисленні й свідомості та проявляється у внутрішньоколективних і взаємних відносинах, а також у різних сферах людської діяльності. Демократизація навчально-виховного процесу означає встановлення справжніх демократичних, ділових і дружніх стосунків між учителями, вихователями та дітьми, психопедагогічна сутність яких детально пояснюється у науково-дослідній роботі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24079 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| The psychopedagogy.pdf | 288.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.