Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24078
Назва: Interactive methods for developing critical thinking in psychology students
Інші назви: Інтерактивні методи розвитку критичного мислення у студентів-психологів
Автори: Hordieieva, Anzhela
Ключові слова: critical thinking
psychology students
interactive learning
worksheets
academic skills
критичне мислення
студенти-психологи
інтерактивне навчання
робочі аркуші
академічні навички
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Hordieieva A. Interactive methods for developing critical thinking in psychology students / A. Hordieieva // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 17-22.
Короткий огляд (реферат): The development of critical thinking forms the basis for students’ analytical competence and professionally oriented preparation for future activity. It has become a central objective of modern higher education. This article presents an interactive methodology oriented towards psychology undergraduates that combines stepwise tasks, structured worksheets, reflective writing, and peer review. The approach deals with guided work with English-language research articles. It enables students to find, evaluate, and interpret high-quality academic sources. Emphasis is placed on the integration of active learning techniques, which have been shown to enhance comprehension, facilitate long-lasting learning outcomes, and encourage independent analysis. Розвиток критичного мислення є основою аналітичних навичок і професійної готовності студентів, а також залишається ключовою метою сучасної вищої освіти. У статті представлено інтерактивну методику, орієнтовану на студентів-психологів, яка поєднує поетапні завдання, структуровані робочі аркуші, рефлексивне письмо та взаємне рецензування. Наш підхід передбачає керовану роботу з англомовними науковими статтями, що дає змогу студентам-психологам знаходити, оцінювати та інтерпретувати високоякісні академічні джерела з фаху. Особлива увага приділяється інтеграції активних методів навчання, які сприяють глибшому розумінню матеріалу, забезпечують тривале засвоєння знань та стимулюють самостійний аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24078
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interactive methods.pdf282.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.