Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23861
Назва: Засоби виразності в як атрибути художньо- образного тезаурусу: методичні аспекти
Інші назви: 表達手段作為藝術形象概念寶庫的屬性:方法論層面
Автори: Feng Shichao
Ключові слова: засоби виразності
атрибути художньо- образного тезаурус
музичний твір
сприйняття твору музичного
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Feng Shichao Засоби виразності в як атрибути художньо- образного тезаурусу: методичні аспекти / Feng Shichao // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 33-35.
Короткий огляд (реферат): Як добре відомо, кожен вид мистецтва має свою унікальну мову. Ця мова вважається мовою, створеною людиною, її атрибутами є засоби вираження. Музика також має свою мову, яка включає не лише словесну лексику про виконання твору, але й різні позначки, що використовуються для конкретного опису технічних завдань виконавця. Одночасно сприйняття музичного твору через візуальний контакт з партитурою допомагає уявити його звучання, використовуючи вже існуючі візуальні репрезентації конкретних засобів вираження, ігрових прийомів та символів. Якщо перцептивні навички сприйняття музичної мови через візуальні патерни добре розвинені, то виконавець, знайомий з партитурою, може реалістично представити її звучання у своєму внутрішньому слуху. У цьому процесі важливо опанувати всі різноманітні семантичні характеристики кожного засобу вираження. Це не просто опанування атрибутів музичної мови, а опанування цих атрибутів як інструментів візуального мислення. Візуальне мислення виконавця опановує музичну виразність особливим чином — образно-тактильним способом — що породжує інший вид репрезентації — репрезентацію художніх образів. Багатство художніх образів залежить від скарбниці художніх образних концепцій виконавця, особливо піаніста.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23861
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Feng Shichao.pdf1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.