Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23503
Назва: Математичне моделювання як інструмент адаптивного навчання в закладах загальної середньої освіти
Автори: Урум, Галина Дмитрівна
Urum, Galina Dmytrivna
Притула, Наталія Вікторівна
Pritula, Natalia
Ключові слова: математичне моделюванн
адаптивне навчання
середня освіта
цифрова технологія моделювання
ключові компетентності
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Урум Г. Д. Математичне моделювання як інструмент адаптивного навчання в закладах загальної середньої освіти / Г. Д. Урум, Н. В, Притула // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 11-14.
Короткий огляд (реферат): Математичне моделювання є не лише методом пізнання, а й ефективним інструментом реалізації адаптивного навчання. Воно дозволяє диференціювати та індивідуалізувати навчальний процес, розвивати критичне мислення, формувати навички самостійного аналізу та прийняття рішень. У поєднанні з цифровими технологіями моделювання створює умови для побудови сучасного освітнього середовища. Важливим є також розуміння того, що математичне моделювання може виступати своєрідним «містком» між класичною математичною освітою та сучасними освітніми технологіями. У цьому контексті воно забезпечує реалізацію принципів адаптивного навчання, адже дозволяє враховувати рівень підготовки кожного учня, його індивідуальний стиль пізнання та темп роботи. Використання моделей у поєднанні з цифровими освітніми платформами сприяє створенню персоналізованих навчальних траєкторій, що підсилює мотивацію та ефективність навчального процесу. Таким чином, включення математичного моделювання в систему адаптивного навчання сприяє не лише підвищенню ефективності засвоєння математичних знань, а й формуванню ключових компетентностей здобувачів освіти XXI століття. Це відкриває нові перспективи для розвитку математичної освіти, її інтеграції з іншими галузями знань та підготовки учнів до життя в складному та динамічному світі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23503
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Urum.pdf677.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.