Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУрум, Галина Дмитрівна-
dc.contributor.authorUrum, Galina Dmytrivna-
dc.contributor.authorПритула, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorPritula, Natalia-
dc.date.accessioned2025-11-04T10:49:50Z-
dc.date.available2025-11-04T10:49:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationУрум Г. Д. Математичне моделювання як інструмент адаптивного навчання в закладах загальної середньої освіти / Г. Д. Урум, Н. В, Притула // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 11-14.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23503-
dc.description.abstractМатематичне моделювання є не лише методом пізнання, а й ефективним інструментом реалізації адаптивного навчання. Воно дозволяє диференціювати та індивідуалізувати навчальний процес, розвивати критичне мислення, формувати навички самостійного аналізу та прийняття рішень. У поєднанні з цифровими технологіями моделювання створює умови для побудови сучасного освітнього середовища. Важливим є також розуміння того, що математичне моделювання може виступати своєрідним «містком» між класичною математичною освітою та сучасними освітніми технологіями. У цьому контексті воно забезпечує реалізацію принципів адаптивного навчання, адже дозволяє враховувати рівень підготовки кожного учня, його індивідуальний стиль пізнання та темп роботи. Використання моделей у поєднанні з цифровими освітніми платформами сприяє створенню персоналізованих навчальних траєкторій, що підсилює мотивацію та ефективність навчального процесу. Таким чином, включення математичного моделювання в систему адаптивного навчання сприяє не лише підвищенню ефективності засвоєння математичних знань, а й формуванню ключових компетентностей здобувачів освіти XXI століття. Це відкриває нові перспективи для розвитку математичної освіти, її інтеграції з іншими галузями знань та підготовки учнів до життя в складному та динамічному світі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectматематичне моделюваннuk
dc.subjectадаптивне навчанняuk
dc.subjectсередня освітаuk
dc.subjectцифрова технологія моделюванняuk
dc.subjectключові компетентностіuk
dc.titleМатематичне моделювання як інструмент адаптивного навчання в закладах загальної середньої освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Urum.pdf677.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.