Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23503Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Урум, Галина Дмитрівна | - |
| dc.contributor.author | Urum, Galina Dmytrivna | - |
| dc.contributor.author | Притула, Наталія Вікторівна | - |
| dc.contributor.author | Pritula, Natalia | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-04T10:49:50Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-04T10:49:50Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Урум Г. Д. Математичне моделювання як інструмент адаптивного навчання в закладах загальної середньої освіти / Г. Д. Урум, Н. В, Притула // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 11-14. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23503 | - |
| dc.description.abstract | Математичне моделювання є не лише методом пізнання, а й ефективним інструментом реалізації адаптивного навчання. Воно дозволяє диференціювати та індивідуалізувати навчальний процес, розвивати критичне мислення, формувати навички самостійного аналізу та прийняття рішень. У поєднанні з цифровими технологіями моделювання створює умови для побудови сучасного освітнього середовища. Важливим є також розуміння того, що математичне моделювання може виступати своєрідним «містком» між класичною математичною освітою та сучасними освітніми технологіями. У цьому контексті воно забезпечує реалізацію принципів адаптивного навчання, адже дозволяє враховувати рівень підготовки кожного учня, його індивідуальний стиль пізнання та темп роботи. Використання моделей у поєднанні з цифровими освітніми платформами сприяє створенню персоналізованих навчальних траєкторій, що підсилює мотивацію та ефективність навчального процесу. Таким чином, включення математичного моделювання в систему адаптивного навчання сприяє не лише підвищенню ефективності засвоєння математичних знань, а й формуванню ключових компетентностей здобувачів освіти XXI століття. Це відкриває нові перспективи для розвитку математичної освіти, її інтеграції з іншими галузями знань та підготовки учнів до життя в складному та динамічному світі. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
| dc.subject | математичне моделюванн | uk |
| dc.subject | адаптивне навчання | uk |
| dc.subject | середня освіта | uk |
| dc.subject | цифрова технологія моделювання | uk |
| dc.subject | ключові компетентності | uk |
| dc.title | Математичне моделювання як інструмент адаптивного навчання в закладах загальної середньої освіти | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.