Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23494
Назва: Роль фольклорних традицій у становленні емоційної культури дітей дошкі-льного віку
Автори: Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Kovylina, Veronika Gennadievna
Ковригіна, О. В.
Ключові слова: фольклорні традиції
емоційна культура дітей
діти дошкільного віку
діти
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Ковиліна В. Г. Роль фольклорних традицій у становленні емоційної культури дітей дошкі-льного віку / В. Г. Ковиліна, О. В. Ковригіна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листо-пада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 17-24.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах реформування дошкільної освіти особлива увага приділяється всебічному розвитку дитини, зокрема її емоційній сфері, яка визначає здатність до спів-переживання, чуйності, регуляції поведінки та формування моральних почуттів. Разом із тим спостерігається недоста-тнє використання національного культурного надбання, яке має значний потенціал у вихованні духовно багатої особистості. Український народний фольклор — колискові пісні, казки, прислів’я, загадки, народні ігри — виступає природним засобом впливу на емоційну сферу дошкільни-ка, сприяючи формуванню його емоційної культури та на-ціональної ідентичності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23494
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf3.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.