Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовиліна, Вероніка Геннадіївна-
dc.contributor.authorKovylina, Veronika Gennadievna-
dc.contributor.authorКовригіна, О. В.-
dc.date.accessioned2025-11-03T12:13:49Z-
dc.date.available2025-11-03T12:13:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКовиліна В. Г. Роль фольклорних традицій у становленні емоційної культури дітей дошкі-льного віку / В. Г. Ковиліна, О. В. Ковригіна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листо-пада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 17-24.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23494-
dc.description.abstractУ сучасних умовах реформування дошкільної освіти особлива увага приділяється всебічному розвитку дитини, зокрема її емоційній сфері, яка визначає здатність до спів-переживання, чуйності, регуляції поведінки та формування моральних почуттів. Разом із тим спостерігається недоста-тнє використання національного культурного надбання, яке має значний потенціал у вихованні духовно багатої особистості. Український народний фольклор — колискові пісні, казки, прислів’я, загадки, народні ігри — виступає природним засобом впливу на емоційну сферу дошкільни-ка, сприяючи формуванню його емоційної культури та на-ціональної ідентичності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectфольклорні традиціїuk
dc.subjectемоційна культура дітейuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectдітиuk
dc.titleРоль фольклорних традицій у становленні емоційної культури дітей дошкі-льного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf3.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.