Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2290
Назва: | Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання |
Інші назви: | Text centric approach to the development of speech, expression of the future tutors of preschool education theory and methods of teaching |
Автори: | Руденко, Юлія Анатоліївна Rudenko, Yuliia Anatoliivna |
Ключові слова: | текст культурно-значеннєвий професійно орієнтований текст культурно-значеннєвий фаховий дискурс увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів професійно-мовленнєва діяльність майбутніх вихователів текстоцентричний підхід текстотворча діяльність майбутніх вихователів текстотворча компетенція майбутніх вихователів text CSPOT (culturally significant professionally oriented texts) the cultural significance of professional discourse development expressive speech of future nurseryteachers’ professional speech activity of future nursery-teachers’ text centric approach text creative activity of future nursery-teachers’ text creative competence of future nurseryteachers’ |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Київ: [б. в.] |
Бібліографічний опис: | Руденко Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання / Ю. А. Руденко // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 4. - С. 181-194. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено методологічному обґрунтуванню доцільності звернення до текстоцентричного підходу в увиразненні мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Автором розкривається сутність ключових понять текстоцентричного підходу: текст, культурно значеннєвий професійно – орієнтований текст (КЗПОТ), культурно-значеннєвий фаховий дискурс. The article is devoted to methodological rationale of the use of text centric approach in the development of speech, expression of future nursery-teachers’. The author reveals the importance of the key concepts of text centric approach: the cultural importance of professionally oriented texts (KSPOT), the cultural significance of a professional discourse. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2290 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tekstocentrychnyj pidxid do uvyraznennya movlennya majbutnix vyxovateliv doshkilnyx navchalnyx zakladiv teoriya i metodyka navchannya.pdf | 431.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.