Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22908
Назва: Безпечний освітній простір як основа успішної адаптації дітей у НУШ через ігрову діяльність
Інші назви: Safe educational space as the basis for successful adaptation of children in the New Ukrainian School through play activities
Автори: Блудова, Ю. О.
Ільїна, О. О.
Ключові слова: безпечне освітнє середовище.
Нова українська школа
адаптація першокласників
ігрове навчання
психологічний комфорт
інтерактивні технології
safe educational environment
New Ukrainian School
adaptation of first-graders
game-based learning
psychological comfort
interactive technologies
socialization
Дата публікації: 2025
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Блудова Ю. О. Безпечний освітній простір як основа успішної адаптації дітей у НУШ через ігрову діяльність / Ю. О. Блудова, О. О. Ільїна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2025. – №1 (150). – С. 58-62.
Короткий огляд (реферат): Забезпечення безпечного освітнього середовища в умовах Нової української школи є однією з ключових умов ефективного навчального процесу. Перехід дитини до шкільного життя супроводжується значними змінами, що можуть спричинити стрес, тому особливо важливим є створення комфортного та безпечного середовища для першокласників. Метою статті є аналіз проблеми створення безпечного освітнього середовища в початковій школі й обґрунтування необхідності його формування через ігрову діяльність. У статті використано методи аналізу наукової літератури, нормативно- правових актів, а також узагальнення педагогічного досвіду. У дослідженні розглянуто правові засади безпечного освітнього середовища, зокрема Закон України «Про освіту», концепцію «Нова українська школа», накази та рекомендації Міністерства освіти і науки України. Визначено, що фізична та психологічна безпека є основними складовими освітнього простору, які впливають на успішну адаптацію дітей до школи. Зміст дослідження містить аналіз адаптаційного періоду першокласників і впливу ігрової діяльності на їхню соціалізацію. Ensuring a safe educational environment in the conditions of the New Ukrainian School is one of the key conditions for an effective educational process. A child's transition to school life is accompanied by significant changes that can cause stress, so it is especially important to create a comfortable and safe environment for first-graders. The purpose of the article is to analyze the problem of creating a safe educational environment in primary school and justify the need to form it through game activities. The article uses methods of analyzing scientific literature, regulatory legal acts, as well as generalizing pedagogical experience. The study considers the legal principles of a safe educational environment, in particular the Law of Ukraine “On Education”, the concept of “New Ukrainian School”, orders and recommendations of the Ministry of Education and Science of Ukraine. It was determined that physical and psychological safety are the main components of the educational space that affect the successful adaptation of children to school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22908
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bludova Yuliia.pdf271.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.