Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22908
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлудова, Ю. О.-
dc.contributor.authorІльїна, О. О.-
dc.date.accessioned2025-07-16T12:02:09Z-
dc.date.available2025-07-16T12:02:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБлудова Ю. О. Безпечний освітній простір як основа успішної адаптації дітей у НУШ через ігрову діяльність / Ю. О. Блудова, О. О. Ільїна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2025. – №1 (150). – С. 58-62.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22908-
dc.description.abstractЗабезпечення безпечного освітнього середовища в умовах Нової української школи є однією з ключових умов ефективного навчального процесу. Перехід дитини до шкільного життя супроводжується значними змінами, що можуть спричинити стрес, тому особливо важливим є створення комфортного та безпечного середовища для першокласників. Метою статті є аналіз проблеми створення безпечного освітнього середовища в початковій школі й обґрунтування необхідності його формування через ігрову діяльність. У статті використано методи аналізу наукової літератури, нормативно- правових актів, а також узагальнення педагогічного досвіду. У дослідженні розглянуто правові засади безпечного освітнього середовища, зокрема Закон України «Про освіту», концепцію «Нова українська школа», накази та рекомендації Міністерства освіти і науки України. Визначено, що фізична та психологічна безпека є основними складовими освітнього простору, які впливають на успішну адаптацію дітей до школи. Зміст дослідження містить аналіз адаптаційного періоду першокласників і впливу ігрової діяльності на їхню соціалізацію. Ensuring a safe educational environment in the conditions of the New Ukrainian School is one of the key conditions for an effective educational process. A child's transition to school life is accompanied by significant changes that can cause stress, so it is especially important to create a comfortable and safe environment for first-graders. The purpose of the article is to analyze the problem of creating a safe educational environment in primary school and justify the need to form it through game activities. The article uses methods of analyzing scientific literature, regulatory legal acts, as well as generalizing pedagogical experience. The study considers the legal principles of a safe educational environment, in particular the Law of Ukraine “On Education”, the concept of “New Ukrainian School”, orders and recommendations of the Ministry of Education and Science of Ukraine. It was determined that physical and psychological safety are the main components of the educational space that affect the successful adaptation of children to school.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectбезпечне освітнє середовище.uk
dc.subjectНова українська школаuk
dc.subjectадаптація першокласниківuk
dc.subjectігрове навчанняuk
dc.subjectпсихологічний комфортuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectsafe educational environmentuk
dc.subjectNew Ukrainian Schooluk
dc.subjectadaptation of first-gradersuk
dc.subjectgame-based learninguk
dc.subjectpsychological comfortuk
dc.subjectinteractive technologiesuk
dc.subjectsocializationuk
dc.titleБезпечний освітній простір як основа успішної адаптації дітей у НУШ через ігрову діяльністьuk
dc.title.alternativeSafe educational space as the basis for successful adaptation of children in the New Ukrainian School through play activitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bludova Yuliia.pdf271.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.