Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22216
Назва: Формування методичної компетентності майбутніх учителів математики засобами штучного інтелекту реалізація індивідуальних проєктів в рамках позакласної роботи
Автори: Моторіна, Валентина Григорівна
Motorina, Valentyna Hryhorivna
Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Ключові слова: технології штучного інтелекту
методична компетентність та її складники
освітній та методичний потенціал інструментів ШІ
artificial intelligence technologies
methodological competence and its components
educational and methodological potential of AI tools
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Моторіна В. Г. Формування методичної компетентності майбутніх учителів математики засобами штучного інтелекту реалізація індивідуальних проєктів в рамках позакласної роботи / В. Г. Моторіна, О. І. Папач // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 209-213
Короткий огляд (реферат): Авторами описано процес інтеграції штучного інтелекту в підготовку майбутніх учителів математики. Досліджено вплив технологій ШІ на формування технологічного та проєктувально-моделювального складників методичної компетентності. Вдосконалення змісту навчальних програм дисциплін методичного спрямування сприяло процесу опановування студентами окремих інструментів ШІ, здійсненню аналізу їх методичного потенціалу, набуттю навичок використовувати їх для підготовки та проведення уроків, створення освітніх продуктів. The authors describe the process of integrating artificial intelligence into the training of future mathematics teachers. The impact of AI technologies on the formation of technological and design-modeling components of methodological competence was investigated. The improvement of the content of educational programs of methodological disciplines contributed to the process of students mastering individual AI tools, analyzing their methodological potential, acquiring skills to use them for preparing and conducting lessons, and creating educational products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22216
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
66.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.