Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22216
Title: | Формування методичної компетентності майбутніх учителів математики засобами штучного інтелекту реалізація індивідуальних проєктів в рамках позакласної роботи |
Authors: | Моторіна, Валентина Григорівна Motorina, Valentyna Hryhorivna Папач, Ольга Іванівна Papach, Olha Ivanivna |
Keywords: | технології штучного інтелекту методична компетентність та її складники освітній та методичний потенціал інструментів ШІ artificial intelligence technologies methodological competence and its components educational and methodological potential of AI tools |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Моторіна В. Г. Формування методичної компетентності майбутніх учителів математики засобами штучного інтелекту реалізація індивідуальних проєктів в рамках позакласної роботи / В. Г. Моторіна, О. І. Папач // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 209-213 |
Abstract: | Авторами описано процес інтеграції штучного інтелекту в підготовку майбутніх учителів математики. Досліджено вплив технологій ШІ на формування технологічного та проєктувально-моделювального складників методичної компетентності. Вдосконалення змісту навчальних програм дисциплін методичного спрямування сприяло процесу опановування студентами окремих інструментів ШІ, здійсненню аналізу їх методичного потенціалу, набуттю навичок використовувати їх для підготовки та проведення уроків, створення освітніх продуктів. The authors describe the process of integrating artificial intelligence into the training of future mathematics teachers. The impact of AI technologies on the formation of technological and design-modeling components of methodological competence was investigated. The improvement of the content of educational programs of methodological disciplines contributed to the process of students mastering individual AI tools, analyzing their methodological potential, acquiring skills to use them for preparing and conducting lessons, and creating educational products. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22216 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.