Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22174| Title: | Інтегроване навчання як засіб забезпечення наступності у формуванні математичних компетентностей | 
| Authors: | Цісар, Н. В. | 
| Keywords: | наступність візуалізація міжпредметні зв’язки критичне мислення інтегрований підхід ontinuity visualization interdisciplinary connections critical thinking integrated approach  | 
| Issue Date: | 2025 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | 
| Citation: | Цісар Н. В. Інтегроване навчання як засіб забезпечення наступності у формуванні математичних компетентностей / Н. В. Цісар // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 126-128 | 
| Abstract: | У роботі розкриваються ключові проблеми, які виникають при переході здобувачів освіти з початкової школи в середню, та дієві шляхи їхнього подолання завдяки впровадженню інтеграції в навчанні. The paper highlights the key challenges faced by students transitioning from primary to secondary school and presents effective ways to overcome them through the implementation of integrated learning. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22174 | 
| Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.