Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22174
Title: Інтегроване навчання як засіб забезпечення наступності у формуванні математичних компетентностей
Authors: Цісар, Н. В.
Keywords: наступність
візуалізація
міжпредметні зв’язки
критичне мислення
інтегрований підхід
ontinuity
visualization
interdisciplinary connections
critical thinking
integrated approach
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Цісар Н. В. Інтегроване навчання як засіб забезпечення наступності у формуванні математичних компетентностей / Н. В. Цісар // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 126-128
Abstract: У роботі розкриваються ключові проблеми, які виникають при переході здобувачів освіти з початкової школи в середню, та дієві шляхи їхнього подолання завдяки впровадженню інтеграції в навчанні. The paper highlights the key challenges faced by students transitioning from primary to secondary school and presents effective ways to overcome them through the implementation of integrated learning.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22174
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.