Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22174
Назва: Інтегроване навчання як засіб забезпечення наступності у формуванні математичних компетентностей
Автори: Цісар, Н. В.
Ключові слова: наступність
візуалізація
міжпредметні зв’язки
критичне мислення
інтегрований підхід
ontinuity
visualization
interdisciplinary connections
critical thinking
integrated approach
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Цісар Н. В. Інтегроване навчання як засіб забезпечення наступності у формуванні математичних компетентностей / Н. В. Цісар // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 126-128
Короткий огляд (реферат): У роботі розкриваються ключові проблеми, які виникають при переході здобувачів освіти з початкової школи в середню, та дієві шляхи їхнього подолання завдяки впровадженню інтеграції в навчанні. The paper highlights the key challenges faced by students transitioning from primary to secondary school and presents effective ways to overcome them through the implementation of integrated learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22174
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.