Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22174
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цісар, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T13:40:22Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T13:40:22Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Цісар Н. В. Інтегроване навчання як засіб забезпечення наступності у формуванні математичних компетентностей / Н. В. Цісар // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 126-128 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22174 | - |
dc.description.abstract | У роботі розкриваються ключові проблеми, які виникають при переході здобувачів освіти з початкової школи в середню, та дієві шляхи їхнього подолання завдяки впровадженню інтеграції в навчанні. The paper highlights the key challenges faced by students transitioning from primary to secondary school and presents effective ways to overcome them through the implementation of integrated learning. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | візуалізація | uk |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | інтегрований підхід | uk |
dc.subject | ontinuity | uk |
dc.subject | visualization | uk |
dc.subject | interdisciplinary connections | uk |
dc.subject | critical thinking | uk |
dc.subject | integrated approach | uk |
dc.title | Інтегроване навчання як засіб забезпечення наступності у формуванні математичних компетентностей | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.