Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦісар, Н. В.-
dc.date.accessioned2025-05-22T13:40:22Z-
dc.date.available2025-05-22T13:40:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЦісар Н. В. Інтегроване навчання як засіб забезпечення наступності у формуванні математичних компетентностей / Н. В. Цісар // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 126-128uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22174-
dc.description.abstractУ роботі розкриваються ключові проблеми, які виникають при переході здобувачів освіти з початкової школи в середню, та дієві шляхи їхнього подолання завдяки впровадженню інтеграції в навчанні. The paper highlights the key challenges faced by students transitioning from primary to secondary school and presents effective ways to overcome them through the implementation of integrated learning.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectінтегрований підхідuk
dc.subjectontinuityuk
dc.subjectvisualizationuk
dc.subjectinterdisciplinary connectionsuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectintegrated approachuk
dc.titleІнтегроване навчання як засіб забезпечення наступності у формуванні математичних компетентностейuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.