Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22159
Назва: | Вплив сенсорно-моторного розвитку дітей дошкільного віку на навчання математики в початковій школі |
Автори: | Черних, Д. А. |
Ключові слова: | сенсорно-моторний розвиток навчання математики дошкільна освіта початкова школа моторика sensory-motor development mathematics learning preschool education primary school motor skills |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Черних Д. А. Вплив сенсорно-моторного розвитку дітей дошкільного віку на навчання математики в початковій школі / Д. А. Черних // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 79-81 |
Короткий огляд (реферат): | У публікаціі представлено результати дослідження впливу сенсорно-моторного розвитку дітей дошкільного віку на формування їхніх математичних здібностей у початковій школі. Розглянуто особливості просторового сприйняття, моторної пам’яті та дрібної моторики, які впливають на засвоєння математичних понять. Проаналізовано закордонний досвід використання сенсорно-моторних вправ у навчанні математики. This publication presents the results of a study on the impact of sensory-motor development in preschool children on the formation of their mathematical abilities in primary school. It examines the aspects of spatial perception, motor memory, and fine motor skills that influence the acquisition of mathematical concepts. The paper also analyzes international experience in using sensory-motor exercises in mathematics education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22159 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.