Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧерних, Д. А.-
dc.date.accessioned2025-05-22T12:00:20Z-
dc.date.available2025-05-22T12:00:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧерних Д. А. Вплив сенсорно-моторного розвитку дітей дошкільного віку на навчання математики в початковій школі / Д. А. Черних // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 79-81uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22159-
dc.description.abstractУ публікаціі представлено результати дослідження впливу сенсорно-моторного розвитку дітей дошкільного віку на формування їхніх математичних здібностей у початковій школі. Розглянуто особливості просторового сприйняття, моторної пам’яті та дрібної моторики, які впливають на засвоєння математичних понять. Проаналізовано закордонний досвід використання сенсорно-моторних вправ у навчанні математики. This publication presents the results of a study on the impact of sensory-motor development in preschool children on the formation of their mathematical abilities in primary school. It examines the aspects of spatial perception, motor memory, and fine motor skills that influence the acquisition of mathematical concepts. The paper also analyzes international experience in using sensory-motor exercises in mathematics education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectсенсорно-моторний розвитокuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectмоторикаuk
dc.subjectsensory-motor developmentuk
dc.subjectmathematics learninguk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectprimary schooluk
dc.subjectmotor skillsuk
dc.titleВплив сенсорно-моторного розвитку дітей дошкільного віку на навчання математики в початковій школіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.