Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22140
Назва: Використання Блоків Дьєнеша у процесі пізнання природного довкілля вихованцями старшої групи
Автори: Бальоха, А. С.
Ключові слова: заклад дошкільної освіти
вихованці
старша група
природне довкілля
блоки Дьєнеша
preschool educational institution
pupils
senior group
natural environment
Dienes blocks
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бальоха А. С. Використання Блоків Дьєнеша у процесі пізнання природного довкілля вихованцями старшої групи / А. С. Бальоха // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 49-51
Короткий огляд (реферат): Використання блоків Дьєнеша в освітньому процесі закладів дошкільної освіти дозволяє ефективно розвивати у дошкільників аналітичне мислення, уважність, вміння групувати, класифікувати й аналізувати об'єкти природи. Інтегрований підхід до формування логіко-математичної та природничо-екологічної компетентностей вихованців розкрито через приклади завдань, які доцільно використовувати під час навчання дітей. The use of Dęneš blocks in the educational process of preschool educational institutions allows for the effective development of analytical thinking, attentiveness, the ability to group, classify and analyze objects of nature in preschoolers. An integrated approach to the formation of logical-mathematical and natural-ecological competencies of pupils is revealed through examples of tasks that are advisable to use when teaching children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22140
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.