Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22140
Title: Використання Блоків Дьєнеша у процесі пізнання природного довкілля вихованцями старшої групи
Authors: Бальоха, А. С.
Keywords: заклад дошкільної освіти
вихованці
старша група
природне довкілля
блоки Дьєнеша
preschool educational institution
pupils
senior group
natural environment
Dienes blocks
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Бальоха А. С. Використання Блоків Дьєнеша у процесі пізнання природного довкілля вихованцями старшої групи / А. С. Бальоха // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 49-51
Abstract: Використання блоків Дьєнеша в освітньому процесі закладів дошкільної освіти дозволяє ефективно розвивати у дошкільників аналітичне мислення, уважність, вміння групувати, класифікувати й аналізувати об'єкти природи. Інтегрований підхід до формування логіко-математичної та природничо-екологічної компетентностей вихованців розкрито через приклади завдань, які доцільно використовувати під час навчання дітей. The use of Dęneš blocks in the educational process of preschool educational institutions allows for the effective development of analytical thinking, attentiveness, the ability to group, classify and analyze objects of nature in preschoolers. An integrated approach to the formation of logical-mathematical and natural-ecological competencies of pupils is revealed through examples of tasks that are advisable to use when teaching children.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22140
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.