Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22127
Title: Використання наступності у навчанні математики з метою подолання освітніх втрат
Authors: Чашечникова, О. С.
Keywords: математика
навчання математики
освітні втрати
наступність у навчанні
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Чашечникова О. С. Використання наступності у навчанні математики з метою подолання освітніх втрат / О. С. Чашечникова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 20-23
Abstract: Реалізація принципу наступності у навчанні математики передбачає логічну послідовність викладу матеріалу (певної теми / предмета / галузі) та його поступове розширення та поглиблення (логіко-змістовий аспект); адаптацію навчального матеріалу до вікових та індивідуальних особливостей учнів (логіко-психологічний аспект); врахування цінностей, сформованих у суб’єктів навчання на даному етапі, та смислів / сенсу вивчення конкретного матеріалу для конкретних учнів.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22127
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.