Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22127
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чашечникова, О. С. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T09:08:23Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T09:08:23Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Чашечникова О. С. Використання наступності у навчанні математики з метою подолання освітніх втрат / О. С. Чашечникова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 20-23 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22127 | - |
dc.description.abstract | Реалізація принципу наступності у навчанні математики передбачає логічну послідовність викладу матеріалу (певної теми / предмета / галузі) та його поступове розширення та поглиблення (логіко-змістовий аспект); адаптацію навчального матеріалу до вікових та індивідуальних особливостей учнів (логіко-психологічний аспект); врахування цінностей, сформованих у суб’єктів навчання на даному етапі, та смислів / сенсу вивчення конкретного матеріалу для конкретних учнів. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | навчання математики | uk |
dc.subject | освітні втрати | uk |
dc.subject | наступність у навчанні | uk |
dc.title | Використання наступності у навчанні математики з метою подолання освітніх втрат | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.