Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22127
Назва: | Використання наступності у навчанні математики з метою подолання освітніх втрат |
Автори: | Чашечникова, О. С. |
Ключові слова: | математика навчання математики освітні втрати наступність у навчанні |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Чашечникова О. С. Використання наступності у навчанні математики з метою подолання освітніх втрат / О. С. Чашечникова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 20-23 |
Короткий огляд (реферат): | Реалізація принципу наступності у навчанні математики передбачає логічну послідовність викладу матеріалу (певної теми / предмета / галузі) та його поступове розширення та поглиблення (логіко-змістовий аспект); адаптацію навчального матеріалу до вікових та індивідуальних особливостей учнів (логіко-психологічний аспект); врахування цінностей, сформованих у суб’єктів навчання на даному етапі, та смислів / сенсу вивчення конкретного матеріалу для конкретних учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22127 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.