Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21910
Назва: The role of gamification in the teaching of design disciplines
Інші назви: Роль гейміфікації у викладанні дизайнерських дисциплін
Автори: Штайнер, Тетяна Віталіївна
Shtainer, Tetyana Vitaliivna
Klevets, Viktoria
Ключові слова: gamification
design education
educational process
motivation
game mechanics
гейміфікація
дизайн-освіта
освітній процес
мотивація
ігрові механіки
Дата публікації: 2025
Видавництво: Klaipėda University
Бібліографічний опис: Shtainer Т. V. The role of gamification in the teaching of design disciplines / Т. V. Shtainer, V. Klevets // Eurointegration in art, science and education : experience, development perspectives : 2nd International scientific-practical conference =Євроінтеграція в мистецтві, науці та освіті: досвід, перспективи розвитку : II Міжнародна науково-практична конференція. – Klaipėda University, 2025. – Р. 230-231.
Короткий огляд (реферат): The article considers the application of gamification in the educational process, in particular in teaching design disciplines. Modern approaches to the use of game mechanics, their influence on the motivation of those seeking education and the effectiveness of the educational process are analyzed. The psychological foundations of gamification, its key elements and mechanisms are described. Examples of successful implementation of gamification in design curricula are given, the prospects for the use of virtual reality and artificial intelligence technologies are considered. The research of scientists of the 21st century on this topic is analyzed and the prospects for further development of gamified methods in design education are outlined. 750 / 5 000 У статті розглядається застосування гейміфікації в освітньому процесі, зокрема у викладанні дизайнерських дисциплін. Аналізуються сучасні підходи до використання ігрових механік, їх вплив на мотивацію тих, хто прагне освіти, та ефективність освітнього процесу. Описано психологічні основи гейміфікації, її ключові елементи та механізми. Наведено приклади успішного впровадження гейміфікації в навчальні програми з дизайну, розглянуто перспективи використання технологій віртуальної реальності та штучного інтелекту. Проаналізовано дослідження вчених 21 століття з цієї теми та окреслено перспективи подальшого розвитку гейміфікованих методів у дизайнерській освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21910
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klevets Viktoria.pdf10.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.