Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21903
Назва: Музична терапія як один з важливих методів роботи з дітьми-аутистами
Інші назви: Music Therapy as an Important Method for Working with Children with Autism
Автори: Шпак, Ганна Корнеліївна
Shpak, Hanna Korneliivna
Ключові слова: музична терапія
діти з аутизмом
корекційні методики
інклюзивна освіта
music therapy
children with autism
corrective methods
inclusive education
Дата публікації: 2020
Видавництво: С. Л. Назарчук
Бібліографічний опис: Шпак Г.К. Музична терапія як один з важливих методів роботи з дітьми-аутистами. Культура, освіта, творчість: світові технології авторські ідеї, традиції і новаторство: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 2020). Одеса: Видавець С.Л.Назарчук, 2020. С. 377-382.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядається музична терапія як ефективний засіб корекційної роботи з дітьми з аутизмом в умовах інклюзивної освіти. Акцент зроблено на можливостях музики сприяти емоційному розвитку, комунікації та соціалізації. The theses explore music therapy as an effective tool for corrective work with children with autism in the context of inclusive education. The focus is on the potential of music to promote emotional development, communication, and socialization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21903
Розташовується у зібраннях:Кафедра вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shpak_G._K..pdf4.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.