Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21903
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шпак, Ганна Корнеліївна | - |
dc.contributor.author | Shpak, Hanna Korneliivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-25T11:30:53Z | - |
dc.date.available | 2025-04-25T11:30:53Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Шпак Г.К. Музична терапія як один з важливих методів роботи з дітьми-аутистами. Культура, освіта, творчість: світові технології авторські ідеї, традиції і новаторство: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 2020). Одеса: Видавець С.Л.Назарчук, 2020. С. 377-382. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21903 | - |
dc.description.abstract | У тезах розглядається музична терапія як ефективний засіб корекційної роботи з дітьми з аутизмом в умовах інклюзивної освіти. Акцент зроблено на можливостях музики сприяти емоційному розвитку, комунікації та соціалізації. The theses explore music therapy as an effective tool for corrective work with children with autism in the context of inclusive education. The focus is on the potential of music to promote emotional development, communication, and socialization. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | С. Л. Назарчук | uk |
dc.subject | музична терапія | uk |
dc.subject | діти з аутизмом | uk |
dc.subject | корекційні методики | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | music therapy | uk |
dc.subject | children with autism | uk |
dc.subject | corrective methods | uk |
dc.subject | inclusive education | uk |
dc.title | Музична терапія як один з важливих методів роботи з дітьми-аутистами | uk |
dc.title.alternative | Music Therapy as an Important Method for Working with Children with Autism | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shpak_G._K..pdf | 4.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.