Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21903
Title: Музична терапія як один з важливих методів роботи з дітьми-аутистами
Other Titles: Music Therapy as an Important Method for Working with Children with Autism
Authors: Шпак, Ганна Корнеліївна
Shpak, Hanna Korneliivna
Keywords: музична терапія
діти з аутизмом
корекційні методики
інклюзивна освіта
music therapy
children with autism
corrective methods
inclusive education
Issue Date: 2020
Publisher: С. Л. Назарчук
Citation: Шпак Г.К. Музична терапія як один з важливих методів роботи з дітьми-аутистами. Культура, освіта, творчість: світові технології авторські ідеї, традиції і новаторство: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 2020). Одеса: Видавець С.Л.Назарчук, 2020. С. 377-382.
Abstract: У тезах розглядається музична терапія як ефективний засіб корекційної роботи з дітьми з аутизмом в умовах інклюзивної освіти. Акцент зроблено на можливостях музики сприяти емоційному розвитку, комунікації та соціалізації. The theses explore music therapy as an effective tool for corrective work with children with autism in the context of inclusive education. The focus is on the potential of music to promote emotional development, communication, and socialization.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21903
Appears in Collections:Кафедра вокально-хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shpak_G._K..pdf4.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.