Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21835
Назва: Value-oriented principles underlying the indices of cender development in the educational sphere
Автори: Zhan, Na
Ключові слова: education indices
Gender equality
policy recommendations
inclusivity
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Zhan Na Value-oriented principles underlying the indices of cender development in the educational sphere / Na Zhan // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 4. – С.127-133.
Короткий огляд (реферат): This study examines the critical role of value-oriented principles embedded within gender development indices in the educational sector, emphasizing their importance in addressing gender disparities and advancing equitable access to education. Indices such as the Gender Parity Index (GPI), Gender Development Index (GDI), and Gender Inequality Index (GII) are pivotal instruments for assessing progress and guiding strategies toward achieving gender equality in educational contexts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21835
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf285.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.