Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21810
Назва: | Responsible use of ChatGPT in ESL: teachers’ perspective |
Інші назви: | Відповідальне використання ChatGPT в ESL: точка зору викладачів |
Автори: | Chugai, O. Havrylenko, K. |
Ключові слова: | English as a Second Language (ESL) teachers’ attitude ethical considerations ChatGPT generated content responsible use англійська як друга мова (ESL) ставлення викладачів етичні міркування контент створений ChatGPT відповідальне використання |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Chugai O. Responsible use of ChatGPT in ESL: teachers’ perspective / O. Chugai, K. Havrylenko // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 4 (149). Одеса, 2024. С. 70-78. |
Короткий огляд (реферат): | ChatGPT has become an essential educational tool, highlighting the importance of understanding its impact and potential in the classroom. While many studies explore AI applications, the ethical issues surrounding ChatGPT’s use in language teaching have received less attention. This article addresses this gap by investigating ESL teachers’ perspectives on the responsible use of ChatGPT. The study involved 33 English as a Second Language (ESL) teachers from universities and schools in Ukraine. Quantitative data was analyzed using the median (Mdn) and Inter-Quartile Range (IQR) on a five-point Likert scale, while qualitative data was drawn from written responses. ChatGPT став важливим освітнім інструментом, що підкреслює важливість розуміння його впливу та потенціалу в навчанні. Незважаючи на те що багато досліджень присвячено застосуванню штучного інтелекту, етичним проблемам, пов’язаним із використанням ChatGPT у викладанні іноземної мови, приділялось менше уваги. Наша стаття заповнює цю прогалину, досліджуючи погляди викладачів ESL з університетів і шкіл України на відповідальне використання ChatGPT. У дослідженні взяли участь 33 викладачі англійської як другої мови (ESL). Кількісні дані аналізувалися за допомогою медіани (Mdn) та міжквартильного діапазону (IQR) за п’ятибальною шкалою Лайкерта, тоді як якісні дані отримували з письмових відповідей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21810 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 629.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.