Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21810
Title: Responsible use of ChatGPT in ESL: teachers’ perspective
Other Titles: Відповідальне використання ChatGPT в ESL: точка зору викладачів
Authors: Chugai, O.
Havrylenko, K.
Keywords: English as a Second Language (ESL)
teachers’ attitude
ethical considerations
ChatGPT generated content
responsible use
англійська як друга мова (ESL)
ставлення викладачів
етичні міркування
контент створений ChatGPT
відповідальне використання
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Chugai O. Responsible use of ChatGPT in ESL: teachers’ perspective / O. Chugai, K. Havrylenko // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 4 (149). Одеса, 2024. С. 70-78.
Abstract: ChatGPT has become an essential educational tool, highlighting the importance of understanding its impact and potential in the classroom. While many studies explore AI applications, the ethical issues surrounding ChatGPT’s use in language teaching have received less attention. This article addresses this gap by investigating ESL teachers’ perspectives on the responsible use of ChatGPT. The study involved 33 English as a Second Language (ESL) teachers from universities and schools in Ukraine. Quantitative data was analyzed using the median (Mdn) and Inter-Quartile Range (IQR) on a five-point Likert scale, while qualitative data was drawn from written responses. ChatGPT став важливим освітнім інструментом, що підкреслює важливість розуміння його впливу та потенціалу в навчанні. Незважаючи на те що багато досліджень присвячено застосуванню штучного інтелекту, етичним проблемам, пов’язаним із використанням ChatGPT у викладанні іноземної мови, приділялось менше уваги. Наша стаття заповнює цю прогалину, досліджуючи погляди викладачів ESL з університетів і шкіл України на відповідальне використання ChatGPT. У дослідженні взяли участь 33 викладачі англійської як другої мови (ESL). Кількісні дані аналізувалися за допомогою медіани (Mdn) та міжквартильного діапазону (IQR) за п’ятибальною шкалою Лайкерта, тоді як якісні дані отримували з письмових відповідей.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21810
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf629.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.