Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21768
Назва: Наукові підходи і методичні принципи формування в майбутніх бакалаврів музичного мистецтва творчої компетентності
Автори: Ченьцзи, Сюй
Ключові слова: наукові підходи
творча компетентність
мпровізація
інструментальне
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ченьцзи С. Наукові підходи і методичні принципи формування в майбутніх бакалаврів музичного мистецтва творчої компетентності / C. Ченьцзи // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №4. – С. 57-62.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено обґрунтування наукових підходів і методичних принципів, що ста- новлять основу формування творчої компетентності майбутніх бакалаврів вищої музичної освіти. Акцентовано, що творчість є невід’ємною складовою професійної діяльності вчителя музичного мистецтва, а реалізація його творчих потенцій перед- бачає різноманіття форм прояву відповідно до багатофункціонального розмаїття фахової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21768
Розташовується у зібраннях:№4 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf193.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.