Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21768| Назва: | Наукові підходи і методичні принципи формування в майбутніх бакалаврів музичного мистецтва творчої компетентності |
| Автори: | Ченьцзи, Сюй |
| Ключові слова: | наукові підходи творча компетентність мпровізація інструментальне |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Ченьцзи С. Наукові підходи і методичні принципи формування в майбутніх бакалаврів музичного мистецтва творчої компетентності / C. Ченьцзи // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №4. – С. 57-62. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено обґрунтування наукових підходів і методичних принципів, що ста- новлять основу формування творчої компетентності майбутніх бакалаврів вищої музичної освіти. Акцентовано, що творчість є невід’ємною складовою професійної діяльності вчителя музичного мистецтва, а реалізація його творчих потенцій перед- бачає різноманіття форм прояву відповідно до багатофункціонального розмаїття фахової діяльності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21768 |
| Розташовується у зібраннях: | №4 (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 11.pdf | 193.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.