Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеньцзи, Сюй-
dc.date.accessioned2025-04-04T07:14:21Z-
dc.date.available2025-04-04T07:14:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧеньцзи С. Наукові підходи і методичні принципи формування в майбутніх бакалаврів музичного мистецтва творчої компетентності / C. Ченьцзи // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №4. – С. 57-62.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21768-
dc.description.abstractУ статті здійснено обґрунтування наукових підходів і методичних принципів, що ста- новлять основу формування творчої компетентності майбутніх бакалаврів вищої музичної освіти. Акцентовано, що творчість є невід’ємною складовою професійної діяльності вчителя музичного мистецтва, а реалізація його творчих потенцій перед- бачає різноманіття форм прояву відповідно до багатофункціонального розмаїття фахової діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаукові підходиuk
dc.subjectтворча компетентністьuk
dc.subjectмпровізаціяuk
dc.subjectінструментальнеuk
dc.titleНаукові підходи і методичні принципи формування в майбутніх бакалаврів музичного мистецтва творчої компетентностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№4 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf193.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.