Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21662
Назва: Теоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в інклюзивній освіті
Автори: Венгер, Ганна Сергіївна
Venger, Hanna
Федоренко, Н.
Ключові слова: затримка психічного розвитку
інклюзивна освіта
міжпівкулева взаємодія
епігеномні фактори
психофізіологічне обстеження
корекція поведінки
нейрологопедичний підхід
Дата публікації: 2025
Видавництво: European Open Science Space
Бібліографічний опис: Федоренко Н. Теоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в інклюзивній освіті / Н. Федоренко, Г. С. Венгер // Collection of Scientific Papers with the Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Innovation: Theoretical Insights and Practical Impacts» (March 10-12, 2025. Naples, Italy). European Open Science Space, 2025. С. 178 - 181.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується теоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної освіти. Розглянуто роль міжпівкулевої взаємодії в розвитку вищих психічних функцій та значення її оцінки для діагностики порушень інтелектуального розвитку. Особливу увагу приділено аналізу епігеномних факторів, які впливають на психічний розвиток дітей, та застосуванню комплексного психофізіологічного обстеження для оцінки стану дітей з наслідками перинатального ураження мозку. Обговорено нейрологопедичний підхід до діагностики тяжких порушень і визначено його значення для корекції поведінкових розладів у дітей в умовах інклюзивного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21662
Розташовується у зібраннях:Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Venger Hanna.pdf466.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.