Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21662
Title: Теоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в інклюзивній освіті
Authors: Венгер, Ганна Сергіївна
Venger, Hanna
Федоренко, Н.
Keywords: затримка психічного розвитку
інклюзивна освіта
міжпівкулева взаємодія
епігеномні фактори
психофізіологічне обстеження
корекція поведінки
нейрологопедичний підхід
Issue Date: 2025
Publisher: European Open Science Space
Citation: Федоренко Н. Теоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в інклюзивній освіті / Н. Федоренко, Г. С. Венгер // Collection of Scientific Papers with the Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Innovation: Theoretical Insights and Practical Impacts» (March 10-12, 2025. Naples, Italy). European Open Science Space, 2025. С. 178 - 181.
Abstract: У статті досліджується теоретичний підхід до діагностики та корекції поведінкових порушень у дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної освіти. Розглянуто роль міжпівкулевої взаємодії в розвитку вищих психічних функцій та значення її оцінки для діагностики порушень інтелектуального розвитку. Особливу увагу приділено аналізу епігеномних факторів, які впливають на психічний розвиток дітей, та застосуванню комплексного психофізіологічного обстеження для оцінки стану дітей з наслідками перинатального ураження мозку. Обговорено нейрологопедичний підхід до діагностики тяжких порушень і визначено його значення для корекції поведінкових розладів у дітей в умовах інклюзивного навчання.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21662
Appears in Collections:Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Venger Hanna.pdf466.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.